Followers

Wednesday, March 30, 2011

artisku yg tak berbayar:)

baru2 nie aku ade kenal ngan sorg budak nie..
budak yg sgt berlagak:) hee
sebenarnye da lame knal die
tp tak rapat cam sekarang la
hah mesti korang pelik kan..
ape kene mengene budak nie ngn tajuk entry aku kan
budak nie la artis tak berbayar aku

selame nie aku tak pernah heran pun bile die nyanyi
ntah nape bile hari2 aku dengar die nyanyi
aku suke:)
lau boleh hari2 nk dengar die nyanyi tok aku
boleh kan si berlagak..

byk aku nk cite sal dak nie
best kutuk2 die nie
oleh kerana aku agak bz sikit skrg
aku sambung next entry ok
lau korg nk dengar artis tak berbayar aku ni nyanyi
tgk la video youtube kt bwh nie ok


2 comments:

Unknown said...

best suare artis tak berbayar tu
=)

Syazwana said...

beruk ben lembab
:(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...