Followers

Monday, March 21, 2011

kawan ku si berlagak

susahkan kite nk dpt kawan yang senang buat kite ketawa bile2 masa pun.. betul tak?! korang ade?! aku ade:) nk berlagak sikit kan.. bukan ape die yang aja aku jd berlagak ni.. so aku nk gelarkan die si belagak.. heheee kamu jgn mara ok:)

ok.. ceritanya bermula begini.. jengjengjeng

aku suke kawan ngn die.. aku suke.. sebab die suke wat aku gelak.. bile aku nk ngis sebab sedey tibe2 jd sebab gembire lak.. korg paham tak?! lau xpaham xpe la.. tapi aku suke kawan ngn die..

ade bende yg aku xsuke psl die ni.. die suke wat aku mara.. wat aku geram.. wat aku sakit ati.. sampai aku remove die dr fb aku.. amik kau.. jahat kan aku nie.. tp lg jahat die buat aku sakit ati sape suruh.. kalau la die ade kat depan aku skrg nie kan.. ase cam nk tumbuk2 belasah die je.. boleh tak cam tu.. siap la kau si berlagak lau aku jumpe kau.. habis aku kerjakan:))

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...