Followers

Thursday, March 10, 2011

8march2011

akhirnya aku menangis lagi sebab kau setelah sekian lame aku cube bertahan daripada melakukan perkara itu lagi.. sangat benci perkara itu berulang lagi..

sejauh mane kite cube sembunyikan ape yg kite ase.. tapi kite xley tipu diri kite sendiri kan.. walaupun kite pendam jauh dalam hati kite.. akhirnye ia akan terlerai juga.. sesungguhnya itulah kehidupan yang kite perlu tempuh.. sejauh mane pahitnye akan datang juga manis nya dikala kite tidak memintanya..

kehidupan setiap insan berbeza.. kita tidak boleh mengharap kehidupan kita bahagia ketika melihat mereka bahagia.. kerana mungkin bile kita bahagia mereka pula ase ape yang pernah kite ase.. kehidupan ini sangat adil.. ape yg penting.. jgn sesekali kite cube untuk merosakkan kebahagiaan org lain.. malah bagi la kebahagiaan kepada mereka.. cukup dengan senyuman kerana senyuman itu sangat indah jika kita pandai menghargainya..
senyum la walaupun dalam gembira mahupun sedih.. kerana senyuman itu mungkin akan membahagiakan orang lain yang melihatnya:)

1 comment:

Unknown said...

life..
busy..
outcome..
how to combine that??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...