Followers

Thursday, March 24, 2011

walaupun kami pelbagai bangsa tapi kami satu jiwa



semakin lama aku di sini
semakin membuatkan aku jatuh cinta dengan mereka
mereka bagai ayah ku
mereka bagai mama ku
mereka bagai abang ku
mereka bagai kakak ku
mereka bagai adik ku
yang taktala
aku susah aku senang
aku sedih aku gembira
aku sakit aku sihat
mereka sentiasa ada
memberi semangat
memberi bantuan
memberi sejuta rasa dalam hidup ku
mereka bagai keluarga ku
keluarga kedua yang menjadi pengganti keluarga ku
ketika aku berada di sini
sehari tidak berjumpa mereka
terasa seperti hidup ku kosong
aku sayang mereka
rasa seperti tidak mahu kehilangan mereka
tetapi setiap pertemuan mesti ada perpisahan kan
tak dapat aku gambarkan bagaimana hari perpisahan kita nanti
mereka penyeri hidup ku
pasti aku selalu rindu mereka
walaupun aku dan mereka datang dari pelbagai bangsa
tetapi aku rasa kami bagai satu jiwa satu hati
susah senang kita tetap akan bersamakan
aku harap persahabatan kita akan kekal begini selamanya
aku tak nak kehilangan mereka sebagai temanku sahabatku

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...