Followers

Wednesday, December 29, 2010

JANGAN MAKAN KENTANG!!!


kau kat mane weh
penat aku cari kau tapi tak jumpe
kau kecik weh sampai aku tak dapat cari kau
tolong la muncul kan diri kau

aku sayang kau gile kentang la weh
sampai aku da takot nak makan kentang
aku takot aku termakan kau
cube kau jerit bia aku taw kau nyorok kat mana

kalau boleh aku nak suh sume org kt dunia ni jgn mkn kentang
tolong tolong tolong jangan makan
nanti korang korang termakan kentang aku
aku sayang kentang aku tu sangatsangat
tapi die da hilang

kosong kot hidup aku tanpa kau kentang
muncul la kau cepat kat depan aku
aku rindu kau ni doe

[mood gile da datang.. sape jumpe kentang aku tolong cakap kat die aku sayang die taw]



4 comments:

Syed Hilmi Syed Yahya said...

kemane kentang 2 menghilang..?? hehe

fatten said...

tgh goreng kntg nie.. nak joint mkn x..??? jum2..!!!hehehe

auni said...

syed; xtaw la mne die hilang,, xdpt kesan :(

fatten; scan dulu taw,, netaw ade kentang sy nyorok kt situ

Encik Psychopath said...

tp sy ske makan kntang. mcmana ?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...