Followers

Wednesday, February 9, 2011

untuk kau sayang

sedihnya hati saya bile ingat kat awak sayang..
rindu nya saya kat awk..
awak nak taw..
semalam saya cakap pasal kat awak kat seseorang..
saya pun xtaw nape tibe2 saya cakap pasal awak..
tibe2 die potong cakap saya..
die tanye saya..
akak rindu sangat kat die ye..
saya jawab TAK..
die cakap saya tipu..
die cakap..
nampak sangat akak rindu die..
takpe akak, tak salah akak ase cam tu..

saya taw awak bahagia sekarang..
kadang2 saya nak tumpang bahagia awak tue..
tapi saya tak mampu..
mungkin luaran saya je boleh tunjuk saya bahagia kan..
tapi dalam diri saya..
saya ase awak dapat ase kan ape yang saya tanggung sekarang nie..

aku ikhlas sayang

5 comments:

Kimi Yun said...

auni,,,xslh if auni nk egt die.itu hak auni p jgn smpai mendera ati n diri.kdg2 mmg ssh nk lupe if die dh lme ngn kite.just be strong bcz we r here for u whenever u need us. okay dear?^^

auni said...

ok:) thanks dear

White Eagle said...

Hmmm... Same boat... :-)

Sabar jer la kan...

If we can do nothing, perkara yg terbaik ialah mendoakan kebaikan terhadap org yg tersayang... yg penting jangan simpan segala prasangka -ve, perasaan yg tak elok atau dendam...

Be +ve walaupun we get -ve or bad approach...

Ramai gak antara korang ni yg suka berblog erk... belum berani upgrade stingkat lagi? :-)

auni said...

uhhhuuu xconfident lg la

White Eagle said...

lorhh...
ada lak x confident...

bayaran hosting RM10 sebulan... boleh host unlimited site... maknanya nak muat berapa banyak site pun boleh...

domain name hanya $7 setahun...

auni.com ....masyukkk...hehe!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...