Followers

Friday, February 11, 2011

sempat ke?!

bile korang teringat kat seseorang..
ape korang nak wat..

selalu nye bile aku teringat kat seseorang kan..
aku akan call die..
aku nak cakap ngan die..
nak taw die ok tak..
nak taw ape berlaku kat sane..
aku lebih suke call dari msg bile aku teringat kt die..
senang kot nak komunikasi..
kan kan :)

lau ngan parents aku..
aku just miskol je.. heee
jimat sikit coz dorang pakai dg..
tp lau ngan siblings o kawan2..
aku la call..
tak kisah la sembang sampai kredit abis pun..
janji aku puas sembang ngan dorang..
mungkin kite igt kat die sebab kite rindu die kan..
tak salah sekali sekala.. tol tak??!!

tapi sekarang nie aku ngah teringat kat seseorang..
sangat sedih sebab aku tak ley call die..
aku bersyukur sangat coz sampai sekarang aku mampu bersabar..
aku harap aku akan terus kuat hadapi semua ni..
walaupun sebenarnye aku selalu kalah dengan diri aku sendiri..
aku akui berat sangat dugaan ni bagi aku..
tapi ade lagi insan yang lagi teruk dalam menempuh dugaan hidup die kan..
aku berdoa semoga satu hari nanti die kembali seperti dahulu..
aku rindu nak sembang ngan kau..

sebenarnye aku baru lepas siapkan bahan2 tuk wat laksa..
aku nak jual laksa.. heee
harap2 jualan aku berjalan lancar esok..
first time buat laksa utk jual..
selalu nye mkn sendiri je.. heee
bile duit da semakin sikit kan baru nak sibuk2.. huhu
kalau boleh aku tak nak bergantung sgt ngan family aku..
bagi aku.. kite hidup kene pandai berdikari.. betul tak?!
aku pernah teringin nak bagi die ase laksa buatan aku..
tapi hajat aku tak kesampaian..
aku makin jauh ngan die.. heee
tue yg aku teringat kat die..
sedih kot.. ase sebak sgt..
banyak bende aku nak buat tuk die..
semua nye aku simpan baik2 dalam memori aku..
sebab satu hari nanti kalau aku ade peluang..
aku nak buat semua bende yang aku teringin nak bagi kat die..
harapharap impian saya tercapai:)

ikhlas dari onet si kidal,





2 comments:

puan anis said...

awak..saya kat sini..lama xjumpe awak da...rindu...huhuhuhuh

*onet si kidal* said...

hee ti kite jumpe rmai2 ye.. bru best

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...