Followers

Saturday, November 12, 2011

idea gile ::KAWEN::



kali ni nak story sikit pasal kawen.. hahaha da gatal.. sume orang da nak kawen.. aku pun nak kawen jugak.. leh ke cam tu.. ahh tak kire nak kawen jugak :)

ari tu ade la sembang ngan adik aku sorang nie.. sape lagi lau bukan si peminat donutkembong nie kan.. die cakap die nak kawen umo 23tahun.. tu la target die.. tapi dengan nada yang sedih.. die cakap mcm tak dapat je die nak kawen umo tu.. sebab calon pun takde lagi.. tibetibe aku pun bersuare la.. aku cakap hah ape kate bia aku yang kawen umo 23tahun tu.. kire nye aku tolong gantikan angan2 kau tu.. hahaha leh pulak nak men ganti2 kan.. gile da aku ni..

(si peminat donutkembong)

then, bile pk2 balik.. means tahun depan la umo aku 23.. hohohoh maksudnye di sini aku kene kawen tahun depan.. yeeehaaaaaa yes.. tapi masalah nye sempat ke.. lau ikutkan aku.. mang sempat je.. hahahahaa tapi mesti parents aku lak yang terkejut.. tibe2 trus ckp nak kawen thn depan kan.. kawan aku yang da tunang pun bukan main lame lagi ikat nye.. last2 aku yang takde ikat pape ni kawen dulu dari dorang kan..

wahai mumy n dady, tolong benarkan anakmu kawen tahun depan ye.. plisss plisss... wahai abg ku juge.. sila benarkan saye kawen dulu ye.. idea gile ni datang dari adik kmu lagi sorang ni.. sian die.. daripada impian die tak tercapai.. bia aku capaikan.. hahahahaa kalau la tibe2 parents aku cakap boleh kan.. wahai kekasihati!!!! cepat tambah duit lagi!!!!!

2 comments:

Zazira Shop said...

klo kawen jgn lupa jemput adk yea. haha. org doakan akak kawen umur 23 (;

Nur Najwa Bt Ibnu Pajar said...

like,like

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...