Followers

Wednesday, June 29, 2011

bile duit melayang tanpa hala tujuan



hai korang!! mesti dalame tak jenguk sini kan.. huhu.. aku pun da lame tak buka blog kesayangan aku nie.. sian die.. terpinggir.. biase la aku da mule keje kan.. balik pun da gelap.. ofcoz la penat kan.. bile nmpak katil ape lagi.. tido la terus.. huhuuu bgn pagi lak da siap2 nk g keje.. so berhabuk la buah hati aku nie.. so sory my dear..

hah berbalik pada tajuk entry nie.. cite nie sal kawan aku nie..sakit hati jugak tgk duit melayang macam tue je.. yela sape tak sakit hati kan.. banyak tu.. wat shoping best woo.. kesalahan nye hanya tido dalam kete.. sian dorang.. mase tue dorang g jalan2 kat melaka.. nak save bajet kan.. tido la kt tepi jalan.. cri tempat aman sikit.. tibe2 ade satu kete polis nie kan.. saje nk cri pasal kot.. wat kecoh lak kt situ.. mule la cari salah org.. siap amek ic sume orang lagi 2.. pastu taknak bagi balik .. macam2 kerenah.. penat pujuk.. atok2 nie suh settle kt balai.. da la kt tempat orang kan.. malas la nk bikin masalah.. kesudahan nye atok2 suh baya dende rm500 kot.. manyak kau maw makan duit org kan.. dorang malas nak besarkan cite.. pujuk la lagi.. leh lak denda turun rm300.. tapi kawan aku ade rm200 je.. atok2 tue pun amek la.. itu pun jadikan.. pastu baru la bgi balik ic..

so, soalan ak kan.. tue denda ke saje nak penuhkan poket dorang ye.. ape la nak jadi ngan manusia sekarang nie kan.. kerje tak pernah nak jujur.. kat dunia mang seronok kan.. tgk la nanti.. suke amek kesempatan kat org len kan..taw nak senang je.. usaha nye kurang.. huu ntah la.. muhasabah diri ye:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...