Followers

Friday, April 29, 2011

badan kecik.. selera mau besa woo

redup cuaca arini.. tibe2 aku terase rindu sangat dekat die.. rindu nak tengok gelagat die.. rindu nak gurausenda ngan die.. rindu nak kaco die.. rindu nak buli die.. sume la aku rindu.. abis satu sem baru dapat jumpe die.. mcm tue la jadual aku tok jumpe die.. tapi aku bersyukur.. walaupun satu sem berlalu.. die tak pernah lupekan aku.. die sentiase ingat aku.. dan yang penting die kenal aku..

**mesti korang tertanye2 kan sapekah gerangan die ni.. kan3**
eh ad ke pun yg tertanye2.. perasan je aku ni

lau korang nak taw nape aku cakap selera die besa.. scroll lg ok:)

_______________________________________________________
____________________________________________________
________________________________________________
____________________________________________
_________________________________________
_____________________________________
_________________________________
____________________________
________________________
___________________
_______________
__________
______
__
_
.

hah ni budak nye
muhammad al amin bin muhamad azmi







*cube tgk yg ni.. mcm boy ke gurl.. huhuu*
rmai ckp cam gurl



**budak ni pantang bile flash dr kamera kua**
lau xkua.. wat xtaw je



** utk pengetahuan korang kan.. mase ni die xpandai lagi jalan.. berdiri pun tak stabil lagi.. tp gaye die mcm da terer sgt je.. kedekut lak tu tak nak mainan ngn org len.. sabo je la**


** aku suke pic ni**
hah korang nak taw cite disebalik pic nie.. mase adik2 aku xbalik lg.. enset aku tu la yg die dok rmpas2 nk snap pic.. mcm pandai kan.. pas die ternmpak cmera adik aku si alyaa tu.. tak pndang da enset aku.. tp camera alya camera sony biase je.. time ni die da tak pandang da camera 2 jugak.. mang dibalingnye.. korang nak taw nape.. time ni die tgah wat muke comel die tue nak pujuk adik aku syahmi @ sukun 2.. hahaa sebab die da nmpk dslr.. amik kau.. selera nk tinggi woo.. mang risau tgk die pgang dslr.. tak bagi kang meraung pulak kan.. ntah ape pic ntah die snap mse 2.. macam da besa je kan.. padahal jalan pun tak pandai lg mase ni.. besa nanti mesti selera mau besa kan..

***sekarang korang da taw kan.. badan kecik tp selera mau besa.. sabo je la***




** mase nie saje aja die wat peace.. hahaa tp tak pandai2.. mase ni saje nk snap pic die.. ckp la peaceee kt die.. sekali.. hah cam ni la rupe peace yg die wat.. jd la ade jugak 2 jari kan.. smpai tak nmpak da muke nye**


**kunon kacak kan**
then..

**selepas dibuli ngn uncle2 die**



** mase nie kat pd.. nk tgk ape ntah kt atas bukit 2.. tp kene jalan kaki la.. amik kau.. jln tar nek bukit.. mang penat.. bile da pandai berjalankan.. tak nak dukong tu**
**excited**

** sampai akhir nye**

**muke penat**



** rindu kau dak kecik**

mama doakan kamu selamat dunia akhirat..
jangan jadi kaki buli je kt nursery..
jadi anak yang soleh tau..
[29april2009]
selamat hari lahir syg..
da 2 tahun nie yg..
tak nak mintak kat umi adik ke..
hahahaa

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...