Followers

Saturday, January 1, 2011

azam aku

bile masok tahun baru.. sume nak berazam kan..
yg penting mesti la nak rasa nikmat kehidupan yang lebih baik dari tahun lepaskan..

azam aku tahun ni cam simple je kot..
AKU NAK JADI LEBIH KUAT LEBIH KUAT DAN LEBIH KUAT!!!!
lebih kuat dari semua aspek..
lagi2 dari segi dalaman kot..
biase la dunia makin mencabarkan..
manusia pun makin byk yg kejam kan..
kalau tak kuat iman kite.. hancus la kan..
aku harap sangat aku kuat hadapi semua dugaan nie..
hujung2 2010 aku ase sgt terseksa kot..
aku tak nak ase sume tue da..
aku kene kuat..
yup tp dari segi positif je la kan..

"biar org lain buat kat kite tapi kite jgn buat kat org lain"
ingat tu auni..
biar tuhan je balas segala perbuatan die tue..
Allah bagi kite ase kesedihan dan kesakitan sebab die sayang kite
Allah ingat kan kite supaya jgn leka dengan segala nikmat dunia nie..
harungi semuanya dengan tabah ye sayang..
kau kuat.. kau mesti boleh..
[pujuk diri sendiri]



1 comment:

BCE 941 said...

good gurl.. x baca abes pown.. biasala.. bila malas menguasai diri

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...